شایان صنعت

کارخانه شایان صنعت از سال 1342 فعالیت خود را آغاز کرده است و کار خود را اولین بار با پر کن سیلندر پیستونی شروع کرده است و همان سال های اولیه در زمینه ساخت کوره های نفتی و گازوئیلی فعالیت داشته که برای ذوب آلومینیوم کابرد داشت و همچنین در ساخت کوره های سه جداره رنگ و پخت رنگ با دمای 1300 درجه و جهنمی ایفای نقش می کرد از سال 1362 تا به حال نیز به صورت تخصصی در امر دستگاه شیرینگ پک ، انواع پرکن ونایلون شیرینگ  فعالیت داشته.

مجموعه شایان صنعت تولید کننده دستگاه های شیرینگ و نایلون است و انواع دستگاه های شیرینگ را با بهترین قطعات و کیفیت عرضه میکنند. این مجموعه با گذشته ای درخشان با بیش از نیم قرن تجربه و دانش فنی و مهندسی روز دنیا توانسته در عرصه تولید تخصصی دستگاه شیرینگ پک رتبه بالایی هم در کشور و هم در صادرات به کشورهای همسایه کسب نماید.

علاوه بر دستگاه های بسته بندی، انواع پرکن مایعات غلظ ، نیمه غلیظ و رقیق نیز تولید میشود. اگر محصول شما غلات ، حبوبات و یا انواع مواد گرانولی است ، میتوانید کیسه پرکن توزین دار را تهیه نمایید.

دستگاه شیرینگ پک
شیرینگ پک شایان صنعت

ثبت سفارش

برای سفارش دستگاه با ویژگی های دلخواه و مناسب خط تولید خود، میتوانید با کارشناسان فروش کارخانه شایان صنعت تماس بگیرید.   09127931847

همه روزه از 8صبح تا8 شب پاسخگوی شما عزیزان هستیم. توجه داشته مرحله انتخاب دستگاه بسیار حائز اهمیت است چون اگر دستگاه مناسب به شما پیشنهاد نشود. نمیتواند به تولید شماکمک کند و باعث پیشرفت نمیشود.

معمولا افراد درباره ی کاربرد این نوع دستگاه های بسته بندی اطلاعات کافی ندارند. کارشناسان  شایان صنعت با دانش فنی مناسب میتوانند بهترین دستگاه را به شما پیشنهاد دهند. شما باید اطلاعات ، نوع و ابعاد محصول خود را بیان کرده بعد از اینکه دستگاه مناسب را انتخاب کردید به سرعت برای شما ارسال میشود.

تمامی دستگاه ها دارای یکسال گارنتی و خدمات پس از فروش هستند و با خیال راحت میتوانید خرید خود را انجام دهید.  کارخانه شیرینگ پک سازی شایان صنعت در استان البرز واقع شده اما دستگاه های تولیدی را به  سراسر ایران  و کشور های همسایه  در سریعترین زمان ممکن ارسال میکند. 

 

شرایط اقساطی شایان صنعت

بدلیل مشکلات اقتصادی و کمک به خط های تولید تازه تاسیس شرکت شیرینگ پک سازی خرید به صورت اقساطی را برای شما عزیزان فراهم نموده است. برای سفارش محصول به صورت اقساطی شما میتوانید نیمی از مبلغ پرداختی را طی چند فقره چک پرداخت نمایید. فروش نایلون شیرینگ نیز به صورت چکی انجام میشود و برای سفارش با شماره 09128575137 تماس بگیرید.

شیرینگ پک اتومات، شیرینگ کابینی ، کیسه پرکن ، پرکن مایعات و استرچ پالت را میتوانید از شایان صنعت تهیه نمایید.