مقالات

دستگاه شیرینگ پک مناسب مواد غذایی

دستگاه شیرینگ پک کابینی غذا

دستگاه شیرینگ پک مواد غذایی امنیت و محافظت کامل از ظرف غذا را ضمانت میکند. معمولا رستوران های بیرون بر همیشه در انتقال و جابه جایی ظروف غذا مشکل دارند و همیشه نمیتوانند ظرف های غذا را سالم به مشتری برسانند. بهترین راه حل برای این مشکل بسته بندی ظرف غذا با نایلون یا سلفون شیرینگ است.

آیا بسته بندی ظروف غذا ضروری است؟

شاید در گذشته پک کردن مواد غذایی با نایلون شیرینگ طرفداران زیادی نداشت. بسیاری اینکار را اتلاف وقت و انرژی تصور میکردند اما در ده سال گذشته بدلیل پیشرفت تکنولوژی و اهمیت بهداشت ضرورت شیرینگ کردن محصولات مشخص شد. در زمان شیوع کرونا افراد نمیتوانستند به رستوران و مطبخ ها اعتماد کنند و ترس از بیماری مانع خرید آنها میشد. زمانیکه غذای شما در بسته بندی کاملا وکیوم و سالم به شما تحویل شد قطعا درجه اعتماد شما افزایش میابد.

دستگاه شیرینگ از تیغه دوخت تونلی حرارتی و یک کانوایر تشکیل میشود. این دستگاه بسته بندی نهایی محصولات مختلف را با نایلون حرارتی انجام میدهد. ابتدا محصول روی سینی قرار میگیرد و توسط نوارنقاله به داخل کوره هدایت میشود. در تونل حرارتی به کمک المنت یا گاز دما بالا میرود و باعث میشود نایلون دور محصول جمع شود. در نهایت ظرف پک شده از انتها خارج میشود.

دستگاه های پیشنهادی شایان صنعت برای شیرینگ پک ظرف غذا

معمولا خریداران اطلاعات کافی درباره دستگاه ها ندارند و نمیتوانند دستگاه مناسب را انتخاب کنند. کارشناسان شایان صنعت همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند تا به تمامی سوالات شما درباره دستگاه شیرینگ غذا پاسخ دهند. در ادامه 2نوع از پرفروشترین و مناسب ترین دستگاه های شیرینگ را برای پک کردن غذا معرفی میکنیم.

دستگاه شیرینگ پک کابینی

دستگاه کابینی زیمنسی طوسی

دستگاه کابینی یکی از بهترین انتخاب ها برای رستوران ها است.  قیمت مناسب، ابعاد کوچک و مصرف برق پایین ویژگی هایی است که این دستگاه را از انواع دیگر متمایز میکند. دستگاه کابینی تنها به یک اپراتور و یک رول سلفون شیرینگ نیاز دارد. اپراتور ظرف غذا راداخل کابین قرار میگیرد و درب کابین را میبندد. همزمان شیرینگ شدن و برش سلفون انجام میشود و پس از 2ثانیه درب به صورت خودکار باز میشود.

شیرینگ پک غذا با این دستگاه به خوبی انجام میشود. تمامی تنظیمات مربوط به دما و زمان در حافظه دستگاه میماند و فقط یکبار به راه اندازی نیاز دارد. کارشناسان نصب ما به صورت رایگان دستگاه شما را نصب و راه اندازی میکنند و نیازی نیست نگران آموزش و نحوه کارکرد دستگاه باشید.

دستگاه شیرینگ دوخت ال

این دستگاه در 2نوع اتومات و نیمه اتومات تولید میشود. شیرینگ دوخت ال میتواند محصول شما را به خوبی و به طور کامل با سلفون پک کند. در این نوع بسته بندی کناره محصول باز نمیماند و بطور کامل از بسته محافظت میکند. تابلو برق دستگاه دارای محافظ است و در صورت وجود نوسانات برق به قطعات برقی آسیب نمیرسد.

دستگاه دوخت ال قرمز

بیشتر بخوانید: “معرفی بهترین و پرفروشترین دستگاه های شیرینگ پک

ویژگی های دستگاه مناسب

  • دستگاه شیرینگ انتخابی نباید خیلی بزرگ باشد چون اکثر رستوران ها فضای بزرگی در اشپزخانه ندارند.
  • حرارت بالای کوره ممکن است ظروف پلاستیکی را آب کند، پس دستگاهی مناسب است که به دمای بالا نیاز نداشته باشد.
  • نایلون شیرینگ در ضخامت های مختلف تولید میشود و بهتر است نازکترین نوع آن را انتخاب کنید.
  • حتما برق دستگاه را با توجه به برق منطقه خود انتخاب کنید.
  • اگر تولید روزانه شما از 1000 پرس غذا بیشتر است بهتر است دستگاه دوخت ال تهیه کنید تا با سرعت بیشتری بسته بندی کند.
  • دستگاه های تونلی بدلیل دمای بالا و بازماندن کناره های محصول برای اینکار مناسب نیستند.

اگر درباره نایلون حرارتی اطلاعات کافی ندارید میتوانید مقاله “فیلم بسته بندی شیرینگ چیست؟” را مطالعه کنید.

مزایای شیرینگ پک ظرف غذا

  • جابه جایی ظروف غذا آسانتر و با سرعت بیشتری انجام میشود.
  • مشتری به دست نخورده و تمیز بودن غذا اطمینان پیدا میکند.
  • سلفون شیرینگ از گرمای غذا محافظت میکند و غذا دیرتر سرد میشود.
  • با بسته بندی مناسب غذا دیرتر فاسد میشود و میتوانید ان را به مناطق دورتر ارسال کنید.
  • شما در صورت تمایل میتوانید لوگوی رستوران خود و یا اطلاعات تماستان را روی نایلون چاپ کنید. اینکار به شناخته شدن کسب و کار شما کمک میکند.

نمایشگاه دستگاه های شیرینگ

دستگاه بسته بندی شیرینگ میتواند کمک زیادی به میزان فروش و رضایت مشتریان شما داشته باشد. شاید در ابتدا اینکار بیهوده بنظر برسد اما اگر بیشتر بررسی کنید متوجه خواهید شد که اکثر مطبخ های بیرون بر از این روش استفاده میکنند.