مقالات

امکان سفارش چه ویژگی هایی در شایان صنعت وجود دارد ؟

معمولا دستگاه های صنعتی با ویژگی های ثابت در تعداد انبوه تولید میشوند، اما آیا این ویژگی های پیشفرض پاسخگوی نیاز همه است؟قطعا خیر. برای اینکه دستگاه شیرینگ پک بتواند باعث پیشرفت و سریعتر شدن روند تولید شود باید متناسب با ویژگی های محصول و کارخانه سفارشی سازی شود. شرکت های واسطه امکان تولید دستگاه سفارشی را ندارند پس توصیه میشود از کارخانه های تولید کننده مانند شایان صنعت خرید کنید.  در این مقاله تلاش شده به طور کامل به این ویژگی های خاص پرداخته شود.

دستگاه شیرینگ پک عملیات بسته بندی ثانویه محصولات و کالا های تولیدی را انجام میدهد. انجام این کار باعث میشود تا حفاظت بیشتری برای کالا هاو صادرکردن به مناطق مختلف فراهم شود. پس در خرید این دستگاه تردید نکنید و بدنبال نوع مناسب آن باشید.

ویژگی های قابل سفارش در شایان صنعت

دستگاه های شیرینگ پک دارای قطعات و ویژگی های عمومی ای هستند که در تمامی آن ها یکسان است. گاهی مشتری نیاز دارد تا قطعه خاصی به دستگاه اضافه شود و یا حتی کم شود، امکان انجام تمامی این موارد درشایان صنعت وجود دارد. برای گرفتن مشاوره دقیق و تخصصی میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. در ادامه بخشی از این ویژگی هارا توضیح داده ایم:

عرض دهنه

دهنه دستگاه به بخشی گفته میشود که محصول از آن بخش وارد کوره میشود تا عملیات شیرینگ انجام میشود. دهنه دستگاه باید کمی از محصول شما بزرگتر باشد تا محصول بتواند به راحتی وارد شود. اگر اندازه مناسب نباشد باعث هدررفت منابع مالی و افزایش ضایعات نایلون میشود. دستگاه های معمول از عرض 55 تا 135 تولید میشوند ولی امکان بیشتر شدن وجود دارد.

3 دستگاه شیرینگ پک در ارتفاع و عرض های مختلف

طول و ارتفاع کوره

کارشناسان شایان صنعت نزدیک به 100نوع دستگاه با توجه به ابعاد معمول محصولات طراحی کرده اند. اگر محصول شما عریضتر یا بلندتر از اندازه های معمول باشد، میتوانید با پرداخت 50درصد بیعانه، سفارش تولید را ثبت کنید. اگر شما دو محصول در ابعاد مختلف تولید میکنید، توصیه میشود که با توجه به بزرگترین محصول دستگاه را سفارش دهید تا بتوانید از هر دو استفاده کنید. معمولا ارتفاع 50تا70 پاسخگوی اکثر محصولات است و امکان تغییر نیز وجود دارد.

نوارنقاله جانبی

تمامی دستگاه ها دارای نوارنقاله از جنس توری گالوانیزه یا مدولار هستند. اگر ظرفیت تولید شما بالاست و به سرعت زیادی نیاز دارید، میتوانید دستگاه را به صورت فول اتومات سفارش دهید. دستگاه شیرینگ تمام اتوماتیک فرآیند دوخت و برش نایلون را با تایمر و بدون دخالت اپراتور اجام میدهد.نوارنقاله جانبی در کنار بخش ورودی تونل قرار میگیرد و محصولات از آن طریق وارد کوره میشوند. جنس کانوایر آن مدولار است و میتواند تا 200کیلو وزن را تحمل کند.

بیشتر بخوانید:معرفی بهترین و پرفروشترین دستگاه های شیرینگ پک

رنگ دستگاه شیرینگ

شاید در نگاه اول رنگ دستگاه ویژگی مهمی بنظر نرسد اما اینطور نیست. کارخانجات بزرگ که چندین دستگاه در خط خود دارند همیشه ترجیح میدهند که از ترکیب رنگی ثابتی استفاده کنند. اگر دستگاه ها در رنگ های مختلفی باشند نامرتب و غیرحرفه ای دیده میشوند و زیبا بنظر نمیرسند. شایان صنعت از معدود تولیدکننده هایی است که دستگاه های شیرینگ را در بیش از 20رنگ تولید میکند.

دستگاه های شیرینگ پک و کابینی در رنگ های مختلف

جنس نوار نقاله

نوار نقاله توری گالوانیزه برای اکثر محصولات مناسب است و بدلیل ضخامت و مقاومت بالایی که دارد به راحتی محصول را در طی عملیات شیرینگ حمل میکند. اما بعضی محصولات مانند بلوک های ساختمانی و یا سنگ های معدنی نیاز به استحکام بیشتری دارند. برای این دسته از محصولات از نوارنقاله رولیکی استفاده میشود تا مشکلی در روند پیش نیاید.

تعداد المنت

در دستگاه های شیرینگ برقی یا دوگانه سوز المنت به تداد استاندارد وجود دارد. المنت با نیروی برق کار میکند و گرمایش کوره را در دستگاه های برقی تامین میکند. اگر محصول شما نیاز به حرارت بیشتری برای شیرینگ شدن دارد و امکان استفاده از گاز فشار قوی را ندارید میتوانید تعداد المنت را افزایش دهید. با اینکار دمای کوره بالا میرود و نایلون محکم تر به دور محصول پیچیده میشود.

در این مقاله تلاش شد تا ویژگی های سفارشی دستگاه شیرینگ نامبرده شود و به طور مختصر به آن ها اشاره شد. اگر بعد از خواندن این مطلب هنوز در انتخاب دستگاه تردید دارید میتوانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در تمامی روز های هفته از ساعت 8صبح تا8شب آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.